torsdag, november 17, 2005

Touch the hair and I will fucking murder you

Bloggen med det tuffaste namnet är nu ett faktum!
Touch the hair and I will fucking murder you!

Här följer en mejlkonversation mellan mig (Fisso) och John Cocktolstoy på Touch the hair and I will fucking murder you. Här kan ni läsa om om födelsen av denna blogg.

Fisso
Subject: Fissos Blogg
Hej gubben!
Har åkt dit på detta fjant med att ha en blog på nätet.
Nu är det så att du finns med på några ställen. Gå in och kolla vet´ja
http://fissosblogg.blogspot.com/
Pung

John Cocktolstoy
Ämne: Re: Fissos Blogg
Haha, du är bra gôttig du. Blev inspirerad och började göra en egen men fattar inte hur man får dit bildjävlar. Hjälp en datahandikappad jävel.

Fisso
Subject: SV: Fissos Blogg
Använder du samma som jag? Blogger?
Då vet jag. Hör av dig

John Cocktolstoy
Ämne: Re: Fissos Blogg
Mrrn. Jag tror att jag kom på't. Men jag kommer inte på nåt att skriva. Än...

Fisso
Subject: SV: Fissos Blogg
Cool. Sänd adress när du har något!

John Cocktolstoy
Subject: SV: Fissos Blogg
Känns som om jag inte har nåt att säga alls... http://touchthehairandiwillfuckingmurderyou.blogspot.com/

Där ser man, ännu en Blogg är ute på nätet. Kul att man kan vara en inspiratör.

6 Comments:

Blogger John Cocktolstoy said...

Hahaha, ja du. Du är en riktig musa.

4:55 em  
Blogger Fisso said...

Jepp. Precis

8:35 em  
Anonymous Anonym said...

Tack för att ni delar med er av era innersta tankar.
Det gör novembermörkret lite ljusare för oss normala människor. :)

3:57 em  
Blogger Fisso said...

Roligt att vi kan glädja dig Sara. Vet inte rikstigr hur det står till med detta normala människor. Ställer mig lite frågande.

12:03 em  
Anonymous Anonym said...

Jag är normal! Det är alla andra som är konstiga.

4:15 em  
Blogger Fisso said...

Precis, det var det jag trodde.

3:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home