tisdag, november 08, 2005

Ännu en ganska meningslös serie!

KommisionenSVT är nu slut.
Satt redan efter första avsnittet och var ganska fundersam om det var något att ha, men beslutade mig för att se ett avsnitt till och efter det besluta om jag skulle titta vidare eller inte. (efter detta avsnitt droppade Petra av med motiveringarna - Fan va tråkigt, det händer ju inget! - Vilka usla skådisar!) Jag kunde bara hålla med, men jag har ändå suttit och tittat 12 tisdagar i rad på något som inte var så bra. Vad är det för fel på mig? Nu är det äntligen över, så då slipper jag ju fundera på den frågan. Men vem vann valet? Grete Ancker eller Lena Lagerfelt?

1 Comments:

Blogger Fisso said...

Ok Johan. Skall göra som du säger.
Behöver bara lämna in en synt på rep, funkar dåligt just nu.

2:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home