lördag, oktober 29, 2005

F.E.A.R.

I går köppte jag PC spelet F.E.A.R. Hade tänkt att sitt och gotta mig i detta hela kvällen. Tyvärr hann jag bara installera och kolla så det funkade. Kom massa folk på besök och då kanske det inte är så kul att bara se ryggen på mig när jag sitter och lirar så jag fick tyvärr låta bli.
Klev upp tidigt nu på morgonen bara för at spela, och det var det värt. Vilket jävla spel! Det är så snyggt att man nästan gör i brallorna, (har tyvärr inte fått till data inställningarna toppen ännu, spelet slukar datakräm som bara attan), så skrämmande att det är ännu närmare att göra i brallan. (Tror jag nog kommer göra det längre fram i spelet) och sist men inte minst, tufft som få spel. Detta säger jag redan efter att ha spelat så kort stund. Har man bara en PC som klarar av systemkraven för spelet är det bara att köpa för detta är något utöver det vanliga.
Nu skall jag spela vidare. -Finns det blöjor för vuxna?