onsdag, oktober 26, 2005

Under Bara Bar efter jobbet.










Johan och Petra hade stämt träff på Under Bara Bar efter jobbet och tjatade mig dit. Om jag skall vara helt ärlig så var det inte så svårt. Ringde även in Hönan, hon hade hört av sig tidigare och var sugen att ta någon bira på Tuppen, men då var det så klart smartare att hon kom till oss. Senare dök även Annika upp. Vi satt givet vis bara och snackade skit.
Efter ännu ett tag så dök Special och Orginal från The High Heeled Honeys upp och förgyllde vår sittning. När vi lämmnat in för kvällen så ringde värdens bästa Henke B och frågade om jag inte skulle med på releasefesten för tidningen Quote som vi sagt. Fan vad taskigt samvete jag fick när jag valde att gubba till mig och vara hemma, men va fan det är även skönt i soffan framför Lost.
Hoppas bara att detta avsnitt av denna serie visade sig vara värt att vara hemma för. Vet att jag kommer att ångra mig imorgon på jobbet när Henke berättar hur jävla trevligt det var på festen och han berättar om alla roliga människor han mött. - Ähh, va fan just nu är jag nöjd över att vara gubbig, då skall jag även försöka vara det med stolthet även imorgon.