onsdag, februari 27, 2008

Snart en helg hemma

Längtar efter helgen. Skall bli så skönt att vara hemma en helg efter fem på raken med jobb på bortaplan. Helgen som var var jag/vi i Jönköping. Gick riktigt bra och var trevligt som fan men om jag fått välja så skulle jag ju så klart vara hemma och välja vilka man umgås med. Men jag skall ändå inte alls klaga fast det kanske verkar som jag gör det. Hmmm!?

Igår såg jag The Host på DVD en rulle jag velat se länge. Riktigt skön Sydkoreansk monsterfilm. Jävligt snygg!

Så var det en ny jurry i Idol. Tja, jaha!?








Vad är det som händer i Melodifestivalen? Hahaha! Hur kunde vrålapan gå vidare till andrachansen? Men värst var nog ändå Eskobar! Vad faaan höll dom på med?! Men det var skönt att iallafall BWO gick raka vägen.

Har lånat liret Mass Effect av Bowe. Shit vilket skönt spel!

Nä nu måste jag lägga av. En dam från Nybro ringde nyss och ville veta varför en föreställning inte går in på deras scen. Får gå och ta reda på detta nu helt enkelt så hon blir nöjd.

Etiketter: , , , , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Är bowe med i nya Idoljuryn?

10:00 fm  
Blogger Fisso said...

Om det ändå vore så väl!!!!
Hahahahaha!!!

10:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Home