måndag, februari 18, 2008

Hemma från Sundsvall

Har varit och jobbat en hektisk helg i Sundsvall.
Det var ca 250 teaterarrangörer från hela norrland på plats på fantastiska Sundsvalls Teater. Ett jättefint arrangemang. Våra artister skötte sig som vanligt utmärkt.
Var en snabbis förbi farmor och mamma vilket så klart var jättetrevligt, synd bara att jag inte hann med dom mer.
Pappa var också i stan och kom förbi och kikade in vad vi gjorde, vi han även med någon pilsner.
På lördagkvällen smet jag iväg på kvällen/natten på en jävligt skön fest hos Klubban. Senare smet jag och Mattias från festen och ner på Stadshuset och kollade in Vincent som lirade och satt upp oss på gästlistan. Trevlig snubbe och ett bra gig. Roligt som fan.
Det enda negativa med helgen förutom att det var späckat schema och jag nu är helt slut måste vara hotellet First Hotell Strand. Rummet var nog inte renoverat sen det byggdes någon gång på 60 - 70-talet. Lite äckligt.
Igår kväll när jag körde bil hem till Stockholm igen var jag nog en fara för mig själv. Trött som ett as. Fick stanna fyra gånger å ta luft och köpa olika saker att äta å dricka för att inte somna. Idioti!
Fan vilken bra lår Norrköping med Laakso är! Bara så ni vet.

Etiketter: , ,

1 Comments:

Blogger Peter Barlach said...

Så du bloggar också, din gamla filur. Roligt. Tack för senast!

2:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home