onsdag, augusti 29, 2007

Animerad Fisso

Idag har jag varit och gjort något riktigt skruvat.
Blev tidigare kontaktad och castad till en ny svensk långfilm, har idag varit och blivit fotad och filmad. Det är ju rätt skruvat men det blir riktigt skruvat med tanke på att det är en animerad film för vuxna.
Dom skall göra en liten animerad figur av mig. Hahahaha!!!!

Metropia heter filmen som produceras av Atmo i samarbete med bla. Lars Von Triers Zentropa.

Konstig känsla och stå mot greenscreen och bli fotad. (Kan dom spela in Star Wars så så kan väl jag också bli inspelad så. Hahahaha) Massa olika poser ur massa olika vinklar som sen skall animeras ihop till en figur och till rörelser. Knäppast var det nog med närbilderna på ansiktet. -Gapa, säg AAAA, säg IIIII, ÅÅÅÅ, EEEE, spänn upp ögonen, se ut som en galning, flina stort och bit ihop tänderna, vrid huvudet åt vänster och bit ihop tänderna, säg ÖÖÖ m.m. För att dom skall kunna animera talrörelser och ansiktsuttryck. Skall bli spännande och se hur det blir.
Det var roligt, konstigt å spännande. Fortsättning följer.

Läs lite här om filmen
Så här ser stilen på filmen ut.

Etiketter:

8 Comments:

Blogger Mona said...

Mä! Så skoj!

10:15 em  
Blogger tecknarn said...

Skitkul! Fisso ska bli filmstjärna, och animerad dessutom! WOW!

Kommer din figur heta Henrik eller Fisso, eller vad? Berätta, berätta, berätta! Pls.

8:40 fm  
Anonymous Anonym said...

skruvad hello kitty film

9:23 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag har väl alltid tyckt att du påminner om en seriefigur!

1:01 em  
Anonymous Anonym said...

Jag vill också bli seriefigur! hur gör man för att va med?

1:24 em  
Blogger Jo. said...

Men sjukt roligt!! Håller med föregående: du är klippt och skuren för.. en Hello Kitty-filmkaraktär ;)

7:50 em  
Anonymous Anonym said...

ja redan som barn ville du vara Lille Skutt.

7:35 em  
Blogger Bowe said...

Jag vill ha en egen liten animerad Fisso som gosedjur då jag drömmer mardrömmar

10:34 fm  

Skicka en kommentar

<< Home