tisdag, juni 19, 2007

Nya hits

Har varit i studion och lyssnat lite på Den Stora Sömnen när dom lirade in två nya låtar. Spännande. Låter riktigt bra. Ett par riktiga räkor. Grabben har fått till ännu en liten Ångehyllning. Kul med två nya medlemmar i bandet. Vet inte om bandet är ännu snyggare nu! Vi krigade ett tag om det för jag tyckte att dom gamla medlemmarna var hetare men dom nya hävdade bestämt att dom var snyggare så jag fick helt enkelt ge mig för överheten. Karin det lilla svinet ringer och retas genom att låta mig höra på Justin Timberlake från Globen, bara före att hon vet att jag skulle velat se den konserten. (Glömde fixa plåtar) Petra fick en biljett igår av sitt jobb men tackade nej. (Dåre! Ha ha ha ha!!!) Hon är hårdare än mig å tycker att han är en tönt.



Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Petra är väl den som har mest rätt av er två.

9:56 fm  
Anonymous Anonym said...

ja det tycker jag med. hoppas han förstår det själv åxå...

1:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home