torsdag, oktober 12, 2006

Tillbaka

Idag var jag och Petra tillbaka på Karolinska för läkar och kuratorbesök.
Kändes klart jobbigt för mig att gå in innanför dörrarna där igen. Korridorerna och miljön skapar klar ångest hos mig. Samtidigt är det klart skönt att få prata av sig och möta läkaren Tomas Dalman igen (Klippan #1) samt att det är här allt med Pyret har hänt och att det betyder så mycket.
Petra är nu kroppsligt frisk och kommer inte få några fysiska men alls efter detta. Känns så jävla bra!!
Jag har blivit vidare sjukskriven 50% i tre veckor och Petra en månad.
Alla är noga med att tala om för oss att ta det lugnt med allt och låta allt ha sin tid. Dom vill inte alls att vi skall stressa igång med jobbandet utan att det kan vara bra att fasas in lite lungt i början så att det inte slår tillbaka senare. Men dom säger även att det är bra att börja så smått om det går för att även det är en del i läkeprocessen. Själv tycker jag att det skall bli skönt att börja jobba lite igen och träffa alla. Så trött som jag var efter att ha varit och hälsat på på jobbet i måndags är det nog bra att börja med 50%.

Har glömt att tacka Vasa och Ulrika för brevet och skivan. Tack!

Fan va nya Justin Timberlake är bra! -Ja ni läste rätt!!!

Nu skall jag spela Fight Night Round 3

1 Comments:

Blogger hanna said...

Vill bara säga att det är good to have you back.

10:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home