lördag, april 22, 2006

Täby by night

Skall det vara så svårt att ta sig från Täby till Söder på natten?
Svar: Ja, nästan omöjligt.

Var och träffade TakidaTegelbruket i Täby där dom hade gig. Roligt som fan att träffas, det var ett tag sedan.
Sist och enda gången tidigare jag varit på Tegelbruket var, hör och häpna när vi hade fest för Dag Finn när han fyllde år.

Helt ok gig. (Har blivit jävligt proffsiga)

Konstig känsla att vara på en knökfull krog i Täby och höra hur flera hundra i publiken skanderar -Ånge, Ånge, Ånge!!!!! (Dom har marknadsfört byn bra pojkarna) Jävligt märkligt!
Tack för en bra kväll med öl, sprit och skönt sällskap. (Syns & hörs)
Undrar hur Grabben mår idag?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

gråsten karl! jag mår ganska bra faktiskt. men mina kläder är fulla med blod och emilia är försvunnen. undra vad som kan ha hänt. kul var det igår iallafall.

1:05 em  
Blogger L said...

Jag frågade dig om bandet för jag känner en Joacim Lundin (lite grann), jobbar han inte typ för dem? (detta kanske lät långsökt :P?)

11:11 em  
Blogger Fisso said...

Känner inte honom tyvärr.
Tror att han skall jobba med marknadsföring av bandet på deras skivbolag.
Har för mig att han även håller på med siten rockfoto.nu på något vis.

9:29 em  
Blogger L said...

Ja, det är nog det han gör.

10:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home