torsdag, februari 27, 2014

Bosses Pojkar - Nytt avsnitt ute!

Avsnitt 23: Johan frågar. Henrik svarar. av min podcast Bosses Pojkar finns nu ute för lyssning!
Om avsnittet: Succén är tillbaka! Vi kör Proust Questionnaire igen. I detta avsnitt ställer lillebror Johan storebror Henrik mot väggen med dessa ibland tuffa men ofta ganska idiotiska frågor. Det visar sig att jag är en medveten historiesaltare, en sittkissare och onanerare till svartvita seriehjältinnor och mycket mer. Vanity Fair, Filip & Fredrik, Marcel Proust och många andra har svarat på dessa frågor, så varför skulle inte vi också kunna göra det samma. HÅLL TILL GODO! (Del 2 av 2)

Finns att lyssna på i Itunes: http://bit.ly/Jl5Zvw
Finns att lyssna på hos Libsyn: http://bossespojkar.libsyn.com/
Det går givetvis att lyssna direkt här i bloggen i spelaren nedan:

Etiketter: , , , , , , ,

1 Comments:

Anonymous Linda said...

Om jag bara kunde hitta igen min rosa plånbok som jag har ett sånt här sött kort av dig i!

12:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home