onsdag, juni 20, 2012

Svar från Per!

Igår efter festen/releasen i måndags av blaskan Miss World (Som jag gillar jättemycket!) skickade jag ett mejl till chefredaktören Per Holknekt och berättade att jag uppskattatde festen och tidningen som fan! (Varför gör man inte det oftare? Ger beröm!) Igår kväll svarade en glad Per Holknekt.

Jag skrev:
Hej!
Vill tacka för kalaset igår och konstigt nog tacka för att ni givit mig en natt utan nästan någon sömn alls.
Kom hem igår kväll och började hungrigt bläddra i Miss World. Kunde inte släppa den och släcka lampan. Den ena spännande artikeln/reportaget efter den/det andra avlöste varandra. Gick inte att sluta!
Tack för en riktigt spännande tidning. Kommer bli jävligt kul att följa!

Tack!

Per svarade:
Oj oj oj tack själv. Att du tar dig tid att skriva.
Betyder massor för mig och oss.
Du var dessutom mitt första mail någonsin på den här adressen :)
Tack igen


Per

Etiketter: ,