tisdag, mars 13, 2012

Teater, rymdkrig, hjälmar och rätt låt?!

Har jobbat i Trollhättan i veckan och hela helgen. Utbudsdag för alla teater/scenkonst arangörer i Västra Götaland. Vi höll till i N3 och deras fantastiska lokaler. Klart roligt att träffa alla engagerade människor och jag måste säga att maten på restaurangen NOVA på N3 är helt fantastisk. Förutom att det är lite långtråkigt att ligga ute så länge som jag gjorde denna gång så är jag rätt så besviken på Scandic Hotell Swania. Dom hade lagt mig i den gamla delen av hotellet. (Tråkigt som fan men funkar ändå. Konstigt placering då vi är så stor kund) Dom stängde relaxen och gymmet utan att säga till. Detta på grund av att det var massa ungdommar där på hockeycup. Jag bytte om och gick ner, shit va besviken jag blev. Jag skiter väl fullständigt i om det blir spring i poolen. Dom får väl säga åt deras slappa ledare eller ställa dit en vakt. Det var dessutom cashewnötter med utgånget datum till försäljning i shoppen. Men det som störde mig mäst och irriterade många andra förutom mig var barpersonalens dryga och oterevliga betedde i baren på fredagen. Riktiga sopor. Skitstövlar. Tyvärr skall jag hit och bo igen nästa vecka. Funderar på å byta!
Vägg i vägg med hotellet ligger denna pizzeria som vissa känner igen från Filip & Fredriks - Får vi följa med.
Tyvärr var inte underbara Louise där och åt när jag kikade in.

Tack vare jobbandet i Trollhättan så missade jag i år igen min stående inbjudan till Melodifestivalen. Lite tråkigt då jag efteråt hört det var en bra efterfest. (Själva tävlingen skiter jag totalt i) Hade varit roligt att träffa och leka lite med Sarah Dawn Finer. Brukar vara galet.
Van rätt låt? Loreen - "Euphoria" inget större fel på den låten.
Det stora felet är det på alla dom som gillar den.

Outnyttjad VIP-badge till festivalen.

Mass Effect 3! Hade glömt att det släpptes i helgen. Såg det när jag var ner på stan i Trollhättan en snabbis i lördags. Blev givetvis ett köp! Längtat som fan! det är svinbra. KÖP!

I Trollis fick jag även en Madonna tröja. Rätt nöjd faktiskt! Vet inte riktigt varför jag fick den men det fick jag!




















När jag kom hem hade jag fått min nya hjälm skickad från Karlssons hjälmar i Jönköping. Nöjd!

Etiketter: , , ,