måndag, september 05, 2011

Ny vecka!

Har börjat denna vecka på bästa sätt! Måndagen ledigt! Klev upp, åt en god frukost. Bytte om och drog ut och sprang 1 mil! JA! 1 mil! Helt slut la jag mig i soffan och slöade ett par timmar. Tog mitt på dan Zoomern in till stan. Knallade runt å kollade lite kläder. Gick äntligen iväg till Galleri Wetterling och kollade in Johnny Boy Erikssons "Devoured"! Helt jävla fantastiskt! Vilket geni! Helt otroligt att kunna göra detta med bara tejp! Helt otroligt! Skynda, skynda, skynda! Utställningen stänger nu på söndag. Missa för fan inte detta!
RESUME PÅ FÖRRA VECKAN!

Måndag: Jobb som vanligt, dock med en känsla att jag håller på och bli sjuk. Fick hem ett par nya Converse (Röd) och 2 par nya kallingar. Gratis e gott!

Tisdag: Polar Music Prize. Jävligt roligt! Röda mattan, champagne i överflöd, massa fest och bankett, fantastiska uppträdanden och så klart helt bedårande Patti Smith. Lång natt! Doch kan Café Opera dra åt helvete! 62 kronor för 25 cl helt vanlig jävla Carlsberg. Dom borde fan dö! Grand Hotell däremot - I Love you!


Onsdag: Konsulentträff hela dagen. Möten och genomgång av Scenkonstportalen. Förkylningen tagit över min kropp. Blev så pass dålig att jag var tvungen å gå hem. Kunde tyvärr inte närvara på efterfesten till Rockbjörnen jag var bjuden till på Tyrol! Synd! Brukar vara jävligt roligt!

Torsdag - Fredag: Hemma och sjuk! När jag inte sov glodde jag film och spelade Alan Wake. (Jävligt bra spel)

Lördag: Anbud Live! 350 - 400 arrangörer/personer från hela Sverige kom till jobbet. Vi precenterade ca 40 - 45 produktioner inför 2012. Jävligt roligt och även jävligt jobbit när man inte e helt kry.

Söndag: 2 kilometer loppis i Aspudden. Jävligt mycket folk. Panik läge! Hittade tyvärr inget av värde. Käkade en god fisksoppa till middag på Benet. Avslutade söndagen i kvälssolen nere på Boulen. God bira på en god söndag! Kristet!

Etiketter: ,