fredag, augusti 05, 2011

Bögrock!


Riktigt grym onsdag igår! Började med att jag, Petra och Polisen var å badade i Hellas. Drack några bira i solen på serveringen. Åkte hem och gjorde en grym sillmiddag som jag åt på balkongen. Sköljde ner sillen med min hemmagjorda citronsnapps och öl! Fantastiskt gott. Kvällen började på Bröderna Olsson och grattning av Mattias Boström som fyllde år. Grattis som fan! Efter Olsson blev det drinkar på Gondolen med Kokko, Mikaela och Jejje. Så jävla värt att betala nån krona mer! Underbart gott! Efter Gondolen mötte Petra och jag upp Lena på Pride i Kungsan. Hårdrockskväll på Pride! Svinkul! Kollade Crusefied Barbara och Treat. Var fan inte igår man såg Treat! Hahahaha! Fan va roliga dom såg ut! Hård nostalgi. Önskade att Micke Källström varit med. Hade älskat se detta med honom. Otroligt roligt att Pride körde en hårdrockskväll. Två världar som inte annars så ofta möts tror jag. En riktigt fin kväll! Kärlek! Efter Treat drog vi på VIP/efterfest på Victoria. Svinkul! Tror fan nästan hela hårdrocks Stockholm/Sverige var där. Hängde en del med Entombed LG, Kicken, Skrikhult, några av Crucified brudarna och halva Fatal Smile samt en massa andra dårar.
Helgalet, helroligt och väldigt blött!



Etiketter: , , , , ,