måndag, maj 23, 2011

Efter kongressen!

Idag är det måndag! Känner mig lite som en utkramad disktrasa! I helgen har vi på Riksteatern haft kongress på Södra Teatern. Rörelsen har bestämt riktning för kommande fyra år. Gick in på Södran i torsdags och kom ut igår (söndag) vid 17.00. Det har gått jättebra, inte för många galna beslut (hahaha) har tagits tror jag!? Besökarna har varit förtjusta i vårt arrangemang. Söndagsförhandlingarna i plenum gick smärtfritt! Har fått en ny idol i Ingela Thalen! Vilken pondus! Vilken kvinna!
Direkt efter avslutad kongress gick jag ner på Lådans uteservering med Dallas och firade med en pilsner. På kvällen gick jag och Petra och svullade på den fantastiska Sichuan resturangen Peony Peony ligger inte så långt från Gullmarsplan. Har du inte varit där än så måste du göra ett besök. Helt fantastiskt!
Idag är jag ledig efter helgen. Stängt av telefonen!
Var tidigare ner till Stureplan/Östermalm och åt en god lunch på Ett litet hak. Efteråt kollade jag in H&M ägda klädaffären COS som äntligen öppnat även i Sverige. Ligger i Armanis gamla lokaler på Biblioteksgatan! Helt ok, en hel del ganska snygga kläder. Orkade inte shoppa loss då det var så jävla mycket folk. Får bli en annan gång.
Nu är jag hemma och skall bara spela Rockstars nya lir La Noire (som jag lyckades smita iväg en sväng i lördags och köpa) resten av dagen!
I fredags hann jag också smita iväg några minuter. Träffande ett underbart fylle gäng på Snaps uteservering bestående av Klubban och Mattias (Takida) och Bollnäs-Martin (Bandit). Fy fan va jag tyckte synd om mig själv då när jag var tvungen att gå tillbaka och jobba. Fast dagen efter var jag glad då jag hörde kvällen slutat i total kaos! Hahaha! Dom kan pojkarna även utan mig! Hahaha!

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Späckad helg!

10:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home