söndag, januari 16, 2011

En vecka på pulver!

Tyvärr inte kokain eller amfetamin, men ibland har det känts så. Pigg upp och ner, svettningar ibland och humörssvängningar då och då och ibland smällhuvudvärk samt jävligt sötsugen.
En vecka på Allévo Kick Start produkter (pulver) som enda föda. Har endast ätit det och grönt te samt svart kaffe. Tappat 6 kilo. Skall köra en vecka till. (Om jag pallar) Hoppas jag inte blir tokig. Shit va mycket av ens vardag som kretsar runt mat och dricka. Mmmmmm va gott det skulle vara med vitlökskorv, chips och bira! Eller bara något att tugga på! Mmmm! Lakrits!
Nu när jag outat detta (Har inte gjort det tidigare pga överhängande misslyckande) så kommer det fortlöpande rapport!

Etiketter: , ,

2 Comments:

Blogger sugplopp said...

Jag har kört liknande. Väldigt effektivt men det är lätt att det blir jojo. Tyvärr inte karaktärsdanande. Just nu lchf. Lite längre projekt. Försöker komma igång med försiktig träning. Ingen vass i sommar.

Lycka till!

5:31 em  
Blogger Fisso said...

@Sugplopp
Tack!
Tycker det är mest spännande att se om jag pallar rent psykiskt.
Har du lagt ner din blogg? Försökt kolla in flera gånger utan att det går!

8:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home