lördag, oktober 23, 2010

Nudlar & 80-tals nostalgi

Igår efter jobbet var jag och Dallas och provade några goyzaknyten på nyöppnade Wagammama.(Äntligen i Sverige!) Grymt gott! Äntligen en “snabbmat” resturang i stan som man kan natt äta gott på och inte bara tvingas grisa på Donken. Med god smak i munnen och en Tiger i kroppen gick jag sen ut på jakt på stan.

Målet med jakten var att köpa boken om Okej som släppter igår i present till Petra. Det blev lättare sagt än gjort! Kollade på Bengans, Åhléns, Akademi Bokhandeln, NK, Bokhandeln på Drottninggatan, Hedegrens bokhandel, Pocketshop och några ställen till. Ingen hade fått in den – Den kommer på måndag, så lät det på alla ställen. När jag precis var beredd att ge upp sköt jag fullträff på fantastiska Bok-Skotten. Där fans boken. Det var värt allt letande. Vilken fantastisk 80-tals nostalgi! Underbar bok! Känns som en bibel över ens ungdom!holmstedt-jorgen-okej-80-talets-storsta-poptidning


Efter denna seger firade jag jaktlyckan med några bira med Enerlöv på puben Skvallerhörnan. Roligt och mysigt!

När vi ändå är inne på kändistidningen Okej så kommer här gårdagens kändis spaningar: Amanda Jensen, Filippa Reinfeldt & Plura

Etiketter: , , ,

2 Comments:

Anonymous Malin said...

Hallojsan!
Kul att du tittat in till mej!
Och wow säger jag bara. Vilken känsla när jag ser Okej! Det var ett tag sen man hade ett rykande färskt nummer av den tidningen i handen. =)
Kram och hej!
//Malin
http://malinedlund.blogg.se

10:00 em  
Anonymous Anonym said...

Min överraskningsbok. Tack finaste,min Henke. Kram petra

8:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home