torsdag, oktober 07, 2010

Lyxig premiär!

Igår var vi på en fantastisk superlyxig premiärfest på nya krogen Griffins Steakhouse. Gott, lyxigt, rolig och GRATIS! Champagne, anklever, Odd Jobb lirade, ostron, olika kanapéer, drinkar, vin, fantastiska ostar, oxfilé, allt lagat av stjärnkockarna Christian Hellberg och Karl Ljung. Godsaker och kändisar i massor. Underbar kväll och ett riktigt fantastiskt ställe.
Gå dit dom öppnar i dag (7 oktober)!
Kollan vimmelbilder från festen på Stureplan.se: http://stureplan.se/bilder/event/2010/10/06/griffins

Etiketter: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Som vanligt ute i smöret!
/A

3:23 em  
Anonymous Sarah said...

Okej!
Jo, plattan är helt suverän!
Tyvärr, jag kommer inte kunna åka dit, har inte pengar, sen tar jag mig inte dit och hem :( men hade sååå gärna velat gått!

4:35 em  
Anonymous Modern said...

Nästa gång det kommer inbjudan till något liknande, förväntar jag mig att du svarar "jag går ingenstans utan min mamma!"

10:28 fm  
Blogger Fisso said...

Givetvis mamma!

4:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home