måndag, december 14, 2009

Skall jag go bananas?

För någon dag sedan fick jag i mitt postfack på jobbet ett paket. (Inget konstigt med det) Ett vitt vadderat kuvert med texten:

Riksteatern
Henrik Nilsson
145 83 Norsborg

När jag öppnade låg filmen Bananas!* i paketet. (Fan va bra)Det konstiga med det hela var att det bara var filmen i paketet. Ingen lapp där det stod vem eller vilka som skickat detta eller varför jag skulle ha den.
Ingenting! Bara filmen, annass tomt! Lite konstigt!?
Varför har jag fått denna film och vem kommer det ifrån? Är detta en gåva eller ett hot!? Hahaha!
Tack för filmen vem du nu än är som skickat den till mig

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Pajja said...

Du vet ju att jag kalla din lille bror Bananen, va? :D Det var kanske han som skickade och menade att ni är en banan familj? Men jag tänker nu att byta hans smeknamn till BoJo.

Jag drar snart till banana land. Any requests därifrån?

Kram

7:01 em  
Blogger Fisso said...

Han skall heta DJ-BoJo!

1:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home