lördag, oktober 10, 2009

Tävling i falsksång!?

Kollade Idol igår. Snackas om bästa året! Vilket otroligt skitsnack. Skämmskudden var tvungen att åka fram vid flera tillfällen. Det finns så klart ett par guldkorn även i denna mesiga smörja. (Hon heter Tove) Men då får dom fan ta sig i kragen ordentligt. Igår var det så många som var så otroligt sura att jag nästan höll på att dö. Undrar hur bra dom som framstår som bra egentligen är? För hur svår kan det vara att verka duktig i detta falsksjungande och könlösa sällskap.
Och helt seriöst hur jävla kul och spännande är duktigt!?

Är detta det bästa dom kunde skrapa fram i år? Otroligt!
Finns det någon/något som skulle kunna stoppa Tove från att ta hem det hela!? Tror inte det.

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Kul o se dig sist i Sthlm =) nu var det längesen ja var inne på bloggen.. men nu är jag igång igen!

Jag måste säga att jag håller med dig.. det finns som sagt ett par guldkorn som Mariette, Tove, Calle, Reza .... men det är för många som INTE är bra. Synd... underhållningen förblir då iaf.

3:21 em  
Blogger Pajja said...

Jag tycker att grejen är att det är så ointressant att vinna Idol som artist. Det blir inget karriär efteråt och då vill folk som har riktig stor talang inte vara med och ha den "label" från Idol.

9:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home