torsdag, september 17, 2009

Fantastiska donnor from outer space

Realitysåpan Svenska HollywoodfruarTV3 är nog bland det roligast jag sett på länge.
Man vrider sig, skäms över att man tittar, skäms å deras vägnar, skrattar, förundras, förfasas och samtidigt farsineras jag otroligt av dessa donnor som verkar komma från en helt annan planet.
Tycker även att det är roligt att läsa och höra hur alla förfasas över Anna Anka som är en av fruarna i serien. (Gift med Paul Anka)
Ja, jag tycker också att hon är elak, har en vidrig kvinnosyn och är allmänt tragisk men ändå jävligt spännande att följa på något konstigt voyeristiskt vis. Jag upprörs inte över detta för det hade jag kallt räknat med.
Det som jag tycker är det mest uppseendeväckande med denna kvinna (Anna Anka) är att hon som så många andra plastiga hollywooddamer lyckats träna och opererat sig äldre!
Hur fan går det till? Hur kan det ske så ofta? Hur han det bli så fel?
Hon är bara 38 år men ser ut som en hyfsat fräch 55 åring. Otroligt!

Etiketter: