måndag, maj 04, 2009

Blaj!

Tidsfördriv!
Hittade den här hos Hanna som i sin tur hittat den på Alexandras blogg. Ett enkelt bra tidsfördriv när man har lite tråkigt.
Håll tillgodo:

1. Var är din mobiltelefon? I fickan.
2. Var är din andra hälft? På Stureplan.
3. Ditt hår? Vilket hår?
4. Din mamma? Otroligt vacker!
5. Din pappa? Bäst!
6. Det bästa du vet? Petra.
7. Din dröm i natt? Hoppas på en erotisk, men kommer inte ihåg.
8. Din dröm/ditt mål? Att ha kul.
9. Rummet du är i? Kontoret.
10. Din hobby? Varierar med årstiderna.
11. Din skräck? Att drabbas av förluster i min närhet.
12. Var vill du vara om 6 år? I livet.
13. Vart var du igår kväll? I soffan kollandes på Söndagsparty.
14. Vad är du inte? Neggo.
15. En sak du önskar dig? Värme.
16. Var du växte upp? Ånge
17. Det sista du gjorde? Drack kaffe
18. Dina kläder? Svarta.
19. Din TV? Kopplad till min Xbox.
20. Ditt/dina husdjur? Hade vandrande pinnar när jag var liten.
21. Din dator? En av mina käraste.
22. Ditt humör? Just nu toppen.
23. Saknar någon? Varje minut saknar jag min son som inte finns hos oss.
24. Din bil? Vilken bil?
25. Något du inte har på dig? Just nu har jag inte min skinnjacka på mig.
26. Favoritaffär? Grandpa.
27. Din sommar? Badandes.
28. Älskar någon? Massor.
29. Favoritfärg? Svart.
30. När skrattade du senast? Nyss åt Marzena .
31. När grät du senast? Tyvärr för för länge sen.

Etiketter: