tisdag, oktober 23, 2007

Livslångt lärande

Idag har jag som dom sex senaste tisdagarna gått på kursen Effektiv ProjektledningBerghs. Jävligt kul och nyttigt att få göra något annat en dag i veckan. Känns som ett riktigt privilegium att få göra detta på arbetstid och att dessutom jobbet betalar utbildningen. (Svindyr)
På tal om lärande! Har i dag köpt boken The Heroin Diaries: A Year in the Life of a Shattered Rock Star av och om Nikki Sixx. Det är en dagbok som tar upp Nikkis värsta heroinperiod. Nu skall jag lära mig hur jävligt ett riktigt heroinberoende kan vara. Har tidigare läst Motley Crue biografin The Dirt vilken jag håller som en av dom bästa biografier jag någonsin läst. När jag med The Dirt i minnet hörde talas om denna nya bok blev jag givetvis jävligt intresserad. Hittade den idag till ett riktigt bra pris på second hand shopen på Slussen. Svin nöjd!

Etiketter: , ,