söndag, maj 07, 2006

Några ord om helgen

Vädret: Ja va fan säger man? Sommar! Underbart! Snart går det att bada. Petra sitter just nu i bikini på balkongen och solar.

Boulen: Ännu en gång. Äntligen öppet! Johan & jag var där en snabbis i fredags. Lördagen var Petra & jag där tillsammans med världens bästa Anna-Karin & Jens. Vi åt & drack gott. Senare slöt även Totten & K upp. Toppen eftermiddag/kväll.

Springa: Har fått något konstigt ryck. Klev upp på lördag morgon och drog på mig skorna och stack ut och sprang. Fy för fan va jobbigt. Märks att det var ca 10 år sedan sist. Kroppen värkte, lungorna skrek, hjärtat bar mig sluta men jag är så otroligt stollt att jag fortsatte. Hör och häpna klev upp i morse (lite seg efter gårdags kvällen) och gjorde samma sak. Kroppen skrek om nåd aven denna gång. Fixade det ändå. Går nog lättade imorgon? (Vad har hänt? Är jag sjuk?)

Staropramen: Kallt, gott och vackert.

Moln: Inget så långt ögat når.

Sator: Senaste plattan "Basement Noise" är helt ok. Känns som man är 17 igen, på väg på festival och att inget är omöjligt när man hör plattan. Ibland behöver det inte vara svårare.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Eftersom "Fisso is my idol" sa maste jag ocksa borja springa. Ska nog ut pa en runda har i BA redan pa tisdag morgon ...

3:27 em  
Blogger Fisso said...

Givetvis skall jag försöka fortsätta!
Vet att jag är din idol, så det är bara och börja

6:50 em  
Blogger Lisa said...

det är sommaren och beach säsongens ångest som smyger sig på såklart. Jag har sprungit före frukost i veckan, samma syndrom helt jävla sjukt. Men jag är GRYMT stolt och kan leva på det så mkt att man aldrig behöver göra om det!

10:41 em  
Anonymous Anonym said...

Tänk att du har upptäckt joggingens fröjder! Ska helt ske före frukost, då bränner man grymt med fett!

10:59 fm  
Anonymous Anonym said...

D e åldersnojja Henke!
Oroa dig inte, det går över emellanåt =o)

/Hönan

12:59 em  
Blogger mumrik said...

Kan bara hålla med angående Sators senaste. En underbar skiva som får det att rycka i festivaltarmen.

12:55 em  
Anonymous Anonym said...

Boule! Ownage =) Ska träna ikväll, härligt att utesäsongen är igång! Tränar du atktivt eller just for fun?

Sator, såg dem på Hultan förra året. Ett av de tre hemliga banden. Det var nice, satt i öltältet o såg perfekt ut över Pampas. =)

9:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home