måndag, november 21, 2005

Sett 5 % av världen

Hittade denna roliga site där man kan kryssa för de länder man besökt och se hur många procent av världens länder man sett när jag var in på Hannas blogg och kikade runt. Jag är ingen stor globetrotter direkt (i stort sett bara Europa på min karta) - jag har täckt in 13 länder, dvs 5 %. Inte så jätte imponerande. Kommer i alla fall att täcka in Europa lite till, åker till Paris 1 december. Tror att mamma och Lars kommer att måla kartan rödare än den är grå.

4 Comments:

Blogger Fisso said...

Fick detta svar av mamma på mejl:

Har gjort testet. Skrev en kommentar. Hur länge dröjer det tills dom publiceras? Trodde den skulle åka in direkt! Fick ialla fall ihop 35 länder och 15%, Lars toppar med 44 länder och 19%!

2:21 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Fisso.

Tänkte bara säga att du måste kolla in och tipsa om vår blogg.

Den är ny och fräsch men värdefull

http://indiekoren.blogg.se/

9:32 fm  
Blogger Fisso said...

Fan Göran, detta är coolt som satan.
Syns nog på julfesten

10:32 fm  
Blogger Fisso said...

Nu måste jag lägga till Frankrike.

3:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home